مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 18:552020-05-03سياسي

بسته خبری| توزیع بیش از یک هزار بسته مواد غذایی در نیشابور، مه ولات و تربت حیدریه


رزمایش همدلی در شهرستان های خراسان رضوی در حالی ادامه دارد که امروز بیش از یک هزار بسته مواد غذایی در میان نیازمندان شهرستان های نیشابور، مه ولات و تربت حیدریه توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان رضوی، رزمایش همدلی در شهرستان های این استان در حالی ادامه دارد که امروز بیش از یک هار بسته مواد غذایی در میان نیازمندان شهرستان های نیشابور، مه ولات و تربت حیدریه توزیع شد.

اجرای رزمایش همدلی بقاع متبرکه نیشابور همزمان با روزهای بافضیلت و ایام پربرکت ماه مهمانی خدا، ماه ایثار و همدلی با نیازمندان و محرومان، به همت خیرین نیک اندیش، مشارکت و کمک های مردمی با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه  نیشابور، در طرح ضیافت همدلی این شهرستان، یک هزار و 450 بسته مواد غذایی به ارزش 2 میلیارد و 480 میلیون ریال تهیه، بسته بندی و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، در نیشابور توزیع می شود.

این کمک ها با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) عشق آباد، تکیه ابوالفضلی(ع) و قدمگاه رضوی نیشابور صورت گرفت.

دومین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در عشق آباد نیشابور با همکاری خیرین نیک اندیش، کمک ها و مشارکت های مردمی، قرارگاه نیکوکاری شهید عزیزآبادی میان جلگه زیر نظر ستاد نماز جمعه این بخش با محوریت مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| توزیع بیش از یک هزار بسته مواد غذایی در نیشابور، مه ولات و تربت حیدریه

بسته خبری| توزیع بیش از یک هزار بسته مواد غذایی در نیشابور، مه ولات و تربت حیدریه